В кошику
товарів: 0

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Є в наявності

147,00 грн
+ -
Знайшли книгу в іншому інтернет-магазині дешевше? Ми сплатимо різницю!
На наступну покупку в нашому магазині ви отримаєте:

знижку 7,35 грн

(5% від поточної покупки)

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Клікніть на зображення щоб подивитися в повному розмірі

Зменшити
Збільшити

Детальніше

  • Додаткова інформація
    • Обкладинка
    • Твердый
    • Формат (розміри)
    • 145мм х 215мм
    • Мова
    • Украинский

    Бізнес без конкуренції – це реальність! Як вирватися з червоного океану конкуренції, побудованого на агресивних гаслах «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!», на відкритий простір блакитного океану – такої ринкової ніші, де можна не зважати на конкурентів через їхню відсутність?
    150 стратегічних кроків уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips і тисячами інших лідерів ринку.
    Інструкції з мінімізації ризиків та подолання пасток червоного океану допоможуть перетворити традиційний бізнес, що веде виснажливу боротьбу за споживача, на нову успішну бізнес-модель з унікальними пропозиціями у власному сегменті ринку.

    Ця книжка для тих, хто

    • шукає океан нових можливостей
    • хоче стати справжнім бізнес-лідером майбутнього
    • прагне дізнатися секрети тривалого успіху

    Інформація про книжку

    •  Книгу перекладено понад 40 мовами!
    •  Світовий наклад - 3 500 000 примірників
    •  7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon
    • Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek
    • Це видання потрапило до десятки кращих книжок десятиліття з бізнесу, визнане кращою бізнес-книжкою року на Франкфуртському книжковому ярмарку та отримало безліч нагород від авторитетних ділових видань та часописів.
    • «Стратегія Блакитного Океану» – це не просто книжка, а справжня філософія успішності. Існує навіть однойменний бізнес-інститут.

    «На мій погляд, це одна з найкращих книжок зі стратегії, яка змусить вас задуматись над критично важливими питаннями не тільки у розробці але й у впровадженні стратегії»
    Павло Шеремета, економіст, засновник Києво- Могилянської бізнес-школи, екс-міністр економічного розвитку та торгівлі України

  • Відгуки покупців

    Що Вам сподобалось в цій книзі?

    Оцініть її *

    Оцінка:

Коментарі

Умови дії прас-матчу в книгарні «Читайка»:

  1. Характеристики книг в «Читайці» та іншому магазині мають бути ідентичними (назва, автор, видавництво, ISBN, рік видання, формат, тип обкладинки, кількість сторінок).
  2. Спеціальна пропозиція діє лише у порівнянні з українськими інтернет-магазинами.
  3. Потримані та акційні книги в прас-матчі участі не беруть.
  4. Знижка діє у випадку, якщо в іншому магазині книга є в наявності.
  5. Бонуси згідно програми лояльності «Читайка-клубу» на таку покупку нараховуються!