В корзине
товаров: 0

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Есть в наличии

147,00 грн
+ -
Нашли книгу в другом интернет-магазине дешевле? Мы оплатим разницу!
На следующую покупку в нашем магазине вы получите:

скидку 7,35 грн

(5% от текущей покупки)

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Кликните по изображению для просмотра в полном размере

Уменьшить
Увеличить

Больше изображений

  • Дополнительная информация
    • Переплет
    • Твердый
    • Формат
    • 145мм х 215мм
    • Язык
    • Украинский

    Бізнес без конкуренції – це реальність! Як вирватися з червоного океану конкуренції, побудованого на агресивних гаслах «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!», на відкритий простір блакитного океану – такої ринкової ніші, де можна не зважати на конкурентів через їхню відсутність?
    150 стратегічних кроків уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips і тисячами інших лідерів ринку.
    Інструкції з мінімізації ризиків та подолання пасток червоного океану допоможуть перетворити традиційний бізнес, що веде виснажливу боротьбу за споживача, на нову успішну бізнес-модель з унікальними пропозиціями у власному сегменті ринку.

    Ця книжка для тих, хто

    • шукає океан нових можливостей
    • хоче стати справжнім бізнес-лідером майбутнього
    • прагне дізнатися секрети тривалого успіху

    Інформація про книжку

    •  Книгу перекладено понад 40 мовами!
    •  Світовий наклад - 3 500 000 примірників
    •  7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon
    • Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek
    • Це видання потрапило до десятки кращих книжок десятиліття з бізнесу, визнане кращою бізнес-книжкою року на Франкфуртському книжковому ярмарку та отримало безліч нагород від авторитетних ділових видань та часописів.
    • «Стратегія Блакитного Океану» – це не просто книжка, а справжня філософія успішності. Існує навіть однойменний бізнес-інститут.

    «На мій погляд, це одна з найкращих книжок зі стратегії, яка змусить вас задуматись над критично важливими питаннями не тільки у розробці але й у впровадженні стратегії»
    Павло Шеремета, економіст, засновник Києво- Могилянської бізнес-школи, екс-міністр економічного розвитку та торгівлі України

  • Отзывы пользователей

    Что Вам понравилось в этой книге?

    Оцените ее *

    Оценка:

Comments

Условия действия прайс-матча в магазине «Читайка»:

  1. Исходные данные книги (название, автор, издательство, ISBN, год издания, формат, тип обложки, кол-во страниц) по ссылке на другой интернет-магазин и в "Читайке" должны быть идентичными.
  2. Можно указывать цены только украинских интернет-магазинов.
  3. Б/у и акционные книги в прайс-матче не участвуют.
  4. Специальное предложение является действительным, если книга по ссылке на другой магазин есть в наличии.
  5. Программа по начислению бонусов в «Читайка-клубе» остаётся актуальной!