В корзине
товаров: 0

Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтами

Есть в наличии

40,00 грн
+ -
Нашли книгу в другом интернет-магазине дешевле? Мы оплатим разницу!
На следующую покупку в нашем магазине вы получите:

скидку 1,20 грн

(3% от текущей покупки)

Майбутнє конкуренції. Творення унікальної цінності спільно з клієнтами

Кликните по изображению для просмотра в полном размере

Уменьшить
Увеличить
  • Дополнительная информация
    • Переплет
    • Мягкий
    • Формат
    • 165x210

    Чому попри необмежені можливості багато компаній все ще не в змозі задовольнити потреби клієнтів і, відповідно, забезпечити собі надійні позиції на ринку?

    На думку авторів, причиною цього є нерозуміння того, що радикально змінюється природа конкуренції. У майбутньому компаніям не достатньо буде просто боротися за пасивні цільові ринки; їм доведеться опановувати стратегії активної співпраці з клієнтами, щоб вільно оперувати технологіями спільного творення цінності. Це стратегічне вміння стане запорукою їхнього успіху.

    Книга розрахована на широке коло читачів — керівників усіх рівнів, менеджерів компаній, державних установ та неприбуткових організацій, спеціалістів у галузі управління та маркетингу, викладачів і студентів вищих навчальних закладів та бізнес-шкіл, а також усіх, хто цікавиться питаннями стратегічного менеджменту й ефективного управління бізнесом.

    Зміст:

    • Передмова 
    • Розділ 1. Спільне творення цінності
    • Розділ 2. Складники спільного творення
    • Розділ 3. Досвід спільного творення
    • Розділ 4. Інновація в досвіді
    • Розділ 5. Індивідуалізація досвіду
    • Розділ 6. Мережі досвіду
    • Розділ 7. Ринок як форум
    • Розділ 8. Побудова нового стратегічного капіталу
    • Розділ 9. Менеджер як споживач
    • Розділ 10. Швидке творення знань
    • Розділ 11. Стратегія як відкриття
    • Розділ 12. Творячи нові можливості для майбутнього 
    • Допомога в подальших пошука

    Про авторів:

    К. К. Прахалад (C. K. Prahalad)

    Професор ділового адміністрування кафедри Харві Фрюхауфа, професор корпоративної стратегії й міжнародного бізнесу в Мічиганському університеті та незалежний консультант. Прахалад починав трудову діяльність інженером у компанії Union Carbide India, працював позаштатним дослідником у Гарвардській школі бізнесу, позаштатним професором Європейського менеджменту (INSEAD). Його статті опубліковані в журналах "Strategic Management Journal", "Harvard Business Review", він співавтор (разом з Гарі Хамелом) книги "Competing for the Future: Breakthrough Strategies for Seizing Control of Your Industry and Creating Markets of Tomorrow" та інших книг.

    Венкат Рамасвамі (Venkat Ramaswamy)

    Фахівець у галузі електронного бізнесу, професор із маркетингу бізнес-школи Мічиганського університету.

  • Отзывы пользователей

    Что Вам понравилось в этой книге?

    Оцените ее *

    Оценка:

Comments

Условия действия прайс-матча в магазине «Читайка»:

  1. Исходные данные книги (название, автор, издательство, ISBN, год издания, формат, тип обложки, кол-во страниц) по ссылке на другой интернет-магазин и в "Читайке" должны быть идентичными.
  2. Можно указывать цены только украинских интернет-магазинов.
  3. Б/у и акционные книги в прайс-матче не участвуют.
  4. Специальное предложение является действительным, если книга по ссылке на другой магазин есть в наличии.
  5. Программа по начислению бонусов в «Читайка-клубе» остаётся актуальной!