HBR's 10 Must Reads 2016: The Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (with bonus McKinsey Award–Winning article *Profits

Нет в наличии

940,38 грн
Нашли книгу в другом интернет-магазине дешевле? Мы оплатим разницу!
На следующую покупку в нашем магазине вы получите:

скидку 65,83 грн

(7% от текущей покупки)

HBR's 10 Must Reads 2016: The Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (with bonus McKinsey Award–Winning article *Profits

Кликните по изображению для просмотра в полном размере

Уменьшить
Увеличить

Больше изображений

  • Дополнительная информация
    • Переплет
    • Мягкий
    • Язык
    • Английский

    We’ve examined the ideas, insights, and best practices from the past year of Harvard Business Review to bring you the latest, most significant thinking driving business today. With authors from Marcus Buckingham to Herminia Ibarra and company examples from Google to Deloitte, this volume brings the most current and important management conversations to your fingertips.

    This book will inspire you to:
    • Tap into the new technologies that are changing the way businesses compete
    • Fuel performance by redesigning your organization’s practices around feedback
    • Learn techniques to move beyond intuition for better decision making
    • Understand why your strategy execution isn’t working—and how to fix it
    • Lead with authenticity by moving beyond your comfort zone
    • Transform your physical office space to promote creativity and productivity

    This collection of best-selling articles includes:
    • “Reinventing Performance Management,” by Marcus Buckingham and Ashley Goodall
    • “The Transparency Trap,” by Ethan Bernstein
    • “Profits Without Prosperity,” by William Lazonick
    • “Outsmart Your Own Biases,” by Jack B. Soll, Katherine L. Milkman, and John W. Payne
    • “The 3-D Printing Revolution,” by Richard D’Aveni
    • “Why Strategy Execution Unravels—and What to Do About It,” by Donald Sull, Rebecca Homkes, and Charles Sull
    • “The Authenticity Paradox,” by Herminia Ibarra
    • “The Discipline of Business Experimentation,” by Stefan Thomke and Jim Manzi
    • “When Senior Managers Won’t Collaborate,” by Heidi K. Gardner
    • “Workspaces That Move People,” by Ben Waber, Jennifer Magnolfi, and Greg Lindsay
    • “Digital Ubiquity: How Connections, Sensors, and Data Are Revolutionizing Business,” by Marco Iansiti and Karim R. Lakhani

  • Отзывы пользователей

    Что Вам понравилось в этой книге?

    Оцените ее *

    Оценка:

Comments

Условия действия прайс-матча в магазине «Читайка»:

  1. Исходные данные книги (название, автор, издательство, ISBN, год издания, формат, тип обложки, кол-во страниц) по ссылке на другой интернет-магазин и в "Читайке" должны быть идентичными.
  2. Можно указывать цены только украинских интернет-магазинов.
  3. Б/у и акционные книги в прайс-матче не участвуют.
  4. Специальное предложение является действительным, если книга по ссылке на другой магазин есть в наличии.
  5. Программа по начислению бонусов в «Читайка-клубе» остаётся актуальной!