В корзине
товаров: 0

Менеджмент туризму. Підручник

Нет в наличии

75,60 грн
Нашли книгу в другом интернет-магазине дешевле? Мы оплатим разницу!
На следующую покупку в нашем магазине вы получите:

скидку 2,27 грн

(3% от текущей покупки)

Менеджмент туризму. Підручник

Кликните по изображению для просмотра в полном размере

Уменьшить
Увеличить

Больше изображений

  • Дополнительная информация
    • Артикул
    • 51761
    • EAN-13
    • 9786176140030
    • ISBN
    • 978-6-17614-003-0
    • Издатель
    • Книги - XXI
    • Год издания
    • 2011
    • Количество страниц
    • 464
    • Автор
    • Корольчук О.
    • Переплет
    • Твердый
    • Формат
    • 145мм х 200мм
    • Язык
    • Украинский


    У підручнику розкриваються основні поняття туризму, види, засоби, методи і форми туристичної діяльності; наведена характеристика міжнародних, регіональних та національних туристичних організацій; аналізуються різні аспекти туризму (мотивація туристичних поїздок, формування туристичного продукту і його ціни); розглядається вплив зовнішнього і внутрішнього середовища на ефективність діяльності туристичного підприємства, стратегія діяльності і розвитку туристичної галузі, менеджмент і маркетинг туризму, еволюція розвитку міжнародного туристичного ринку. Для студентів, аспірантів, викладачів і фахівців, що вивчають розвиток і управління туристичної галузі.

    ЗМІСТ

    Вступ ................................................................................................... 6
    Розділ І. ТУРИЗМ ЯК ГАЛУЗЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ 9
    § 1.1. Понятійний апарат складових туризму .............................. 9
    § 1.2. Організація та розвиток туризму в Україні ....................... 15
    § 1.3. Туриcтично-рекреаційні ресурси України ......................... 27
    § 1.4. Організація туризму в зарубіжних країнах ........................ 42
    § 1.5. Соціально-економічне значення туризму ......................... 46
    § 1.6. Державне регулювання розвитку туризму в Україні ........ 54
    Розділ ІІ. КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 62
    § 2.1. Міжнародні туристичні організації .................................... 62
    § 2.2. Регіональні туристичні організації ..................................... 67
    § 2.3. Національні туристичні організації .................................... 69
    Розділ ІІІ. ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ІНФРАСТРУКТУРИ ТУРИЗМУ 74
    § 3.1. Основні чинники впливу на формування та розвиток інфраструктури туризму 74
    § 3.3. Стратегічне управління розвитком інфра¬структури туризму 102
    § 3.4. Економіко-математичні моделі розвитку туристично-рекреаційних систем 118
    § 3.5. Прогнозні оцінки розвитку туризму в Україні ................. 138
    Розділ ІV. ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ 152
    § 4.1. Туристичне підприємство .................................................... 152
    § 4.2. Ризики в туристичній діяльності ........................................ 158
    § 4.3. Формування туристичного продукту та його просування на ринку 163
    § 4.4. Прогнозування попиту на туристичні продукти ............... 186
    § 4.5. Оцінка ефективності функціонування туристичного підприємства 196
    Розділ V. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ ТУРИСТИЧНО- РЕКРЕАЦІЙНИМИ КОМПЛЕКСАМИ
    § 5.1. Маркетингово-соціологічний аналіз ринку рекреаційно-туристичних послуг 203
    § 5.2. Організаційно-управлінський потенціал функціонування територіальних туристично-рекреаційних комплексів .... 219
    § 5.3. Фінансово-інвестиційний механізм функціонування територіальних туристично-рекреаційних комплексів .... 237
    Розділ VІ. МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИЗМУ ................................... 260
    § 6.1. Менеджмент туристичного підприємства ......................... 260
    § 6.2. Менеджмент персоналу туристичної організації .............. 272
    § 7.1. Економіка туризму ............................................................... 284
    § 7.2. Зовнішнє середовище туристичної організації .................. 300
    § 7.3. Внутрішнє середовище туристичної організації ............... 315
    § 7.4. Ціноутворення туристичного продукту ............................. 339
    § 8.2. Специфіка ЗЕД туристичних підприємств в умовах глобалізації .............. 368
    Розділ ІХ. МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ ТА ЙОГО РОЗВИТОК 414
    § 9.1. Міжнародний туризм та його значення .............................. 414
    § 9.2. Види міжнародного туризму ............................................... 422
    § 9.3. Регіональна та туристична європейська політика ............. 426
    § 9.4. Політика стійкого розвитку туристичних регіонів ЄС ..... 434
    § 9.5. Розвиток міжнародного туризму в окремих країнах ........ 439
    ЛІТЕРАТУРА ................................................................................ 455
    ДОДАТОК ...................................................................................... 461 

     

    Затверджено Міністерством освіти і науки України
    як підручник для студентів вищих навчальних закладів
    (лист № 1/11-3721 від 06.05.2010 р.)

  • Отзывы пользователей

    Что Вам понравилось в этой книге?

    Оцените ее *

    Оценка:

Comments

Условия действия прайс-матча в магазине «Читайка»:

  1. Исходные данные книги (название, автор, издательство, ISBN, год издания, формат, тип обложки, кол-во страниц) по ссылке на другой интернет-магазин и в "Читайке" должны быть идентичными.
  2. Можно указывать цены только украинских интернет-магазинов.
  3. Б/у и акционные книги в прайс-матче не участвуют.
  4. Специальное предложение является действительным, если книга по ссылке на другой магазин есть в наличии.
  5. Программа по начислению бонусов в «Читайка-клубе» остаётся актуальной!